två sjöhästar och en orm och annat krims

I dag har jag somnat på historian, haft religion och sett dansarnas projektarbete. fan va bra dom va. och bra låt val, fick rysningar till hide and seek med imogen heap och till regina spectors samson. vart sjukt taggad på helgen när jag hörde work - ciara feat missy elliot. startade även två apploderingar, high five till mig själv.
sen köpte jag tre ringar och två läppglans, ni som trodde jag shoppat färdigt ;) blev väll tre byxor, skor, bikini, underkläder, smink, tshirt, turban (dock vit i poliester, hjälp kan man färga?) linne och tygpåse i stockholm :) har säkert glömt nått. Nya intärn skämt också som anders bitch, linda sås fastfood, det luktar *PIIIP, tjocka armar osv. Hur kunde jag få så roliga vänner ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0