när man inte ens får

whyyyy god whyy eller som elina utalar det why good why
har jag ett öga som är tusen gånger mindre, rött som fan och som det hela tiden kommer smörja ur
ja om jag skulle måste definera en människa med ett freak ansikte just nu skulle jag peka tusen gånger om på mig själv.
missat skolan i dag & kommer inte kunna fara i morgon heller.
allt jag kan trösta mig med är alla vampyr serier, min pepsi max och the fact att jag drar till stockholm några dagar. men där kommer ju negativa tankar upp också. inte dansa med kenza för att hon ska till paris. fail. går det boka om flygbiljjeterna nu då?
tjejer jag saknar er.
varför finns det ingen regel om att när någon är sjuk ska man bara en polly kaka till den personen och komma springandes ? jo kanske för man blir smittad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snutte! bodde du närmare så skulle ja komma springandes!! & ditt öga är ingen fara juuu.. insidan som räknas?

2010-05-05 @ 00:42:44
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0