LLLLL

Ikväll gjorde jag något extraordinary. Klickade på play. På min playlist ”party” på spotify. Som Am gjort åt mig. Lyssnar enbart på den innan fest. Men idag var det ingenting som passar bättre. Jag är klar. Done. Helt tom. Utpumpad. Stressad över att jag har massor att göra. Men det har jag inte alls? Stressad över att jag inte har det. I alla fall inga måsten. Jag är glad. Så glad.

 

Därför lyssnar jag på Gaga. Och vad fan alla andra partylåtsartister heter. Jag dansar runt i huset medan jag brer mackor. Borstar tänder. Bäddar sängen. Kliar mig på ryggen.

 

Idag är livet en fest. För på fest. Då kan man göra precis vad man vill, hur man vill, var man vill.  Efter mitt högtidstal idag började mitt livs fest. Som jag inte behöver gå hem från innan jag själv vill.

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Eftersom det inte finns någon gilla-knapp på denna sida så skriver jag: Jenny Larsson gillar detta. Som fan.

Heja dig!

2010-05-28 @ 15:36:02
URL: http://lalalalarsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0