L

Var precis ett "aaawwww" moment för Amanda i Greys "Yang är så hård på utsidan men endå så mjuk inuti". Kan i förväg peka ut exakt vilka scener hon gråter åt. Jag sitter istället och undrar varje gång varför jag följer skit serien. MEN. Då finns det de scener där Owen är i krig och räddar livet på människor men lyckas endå inte alla gånger. Fast han är bäst. Då blir det lite mer GO i serien.

Nu har jag duschat och packat. Vilket egentligen skulle göras efter skolan. Men då gjorde jag spanska prov istället. Hemma. Vid mitt egna köksbord. Jag som hade min sista spanskalektion för ett år sedan, hur gick det ihop? Jag är kung på grammatik. Men inte kunde jag komma på vad banan heter. Lite konstigt.
Nu ska jag snart iväg. Skulle egentligen bara skicka iväg en hälsning till askmålnen att hålla sig i schack. Annars skaRosanna spränga Island. Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0