Jag börjar bli "trocaderon är slut" less

Nu när jag sett klart vampire diarys, true blood, solsidan och alla andra serier jag ser, ja då vare väl bara börja med Heroes. det är allt jag gör nu. ligger i sängen, sjuk och ser serier. om inte ögat är okey i morgon ja då tar jag en gaffel och sticker ut det.
just ja, en lite aktivare sak jag och teresa gjorde i går var att dra på en friluffspicknick till berget. skönt me luft, sol, fika och få förklara andra världs kriget för lillan.




Nu frågor
Mollys i morgon? Nocks?
kan man åka flyg bakis?
Utgång lördag stockholm ? vars ?
Hur ska jag hinna färga håret?
Och när ska jag börja med engelskan? ska jag ens göra det? är jag frisk i morrn?

Kommentarer
Postat av: Jenny

MEN NOCKS FÖR TUSAN!!!!!!!! det är ju 4 freee, spara dina slantar

2010-05-06 @ 20:44:24
URL: http://lalalalarsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0