jag använde inte för mycket ketchup i dag. hoppas du är stolt.

efter inget top modell tittande, gossip girl eller sex and the city (okej jag sväljer min stolthet och berättar vad mitt liv går ut på...) utan ett x antal minuters pluggande av israel palestina konflikten som ändå slutade med att jag copade hela skiten från internett, förstår inget och kommer få en fet smäll på käften på historian i morrn. eller gör det två, för jag har ett möte med min projektledare också. fan.

men ska köpa nått på stan (ja pappa nått, jag behöver nått, dämpar ångest) hoppas på tyg till kjolen jag ska sy till studenten. och en balväska? partner check. klänning, check. bil, check.

amanda sova nu, check.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0