Utgång är framgång

what a night what a night what a night!!!
förfest anna med hip hop musik och massa sång.
dra till bussen och anna hade en SUPER genväg, svar nej. sprang i djupsnö upp till låren för att inte missa bussen. buss in till station där jag och linda dansade all night LONG. var så himla kul! 
sen drog linda en rövare "min vän har diabetes och hon har sprutorna i väskan, så kan du hämta ut våran väska?" till en vakt som sparade oss en 30 mins kö. resultat = ska börja utnyttja oftare att jag har diabetes.
sen blev det frasses och träffa massa finnar? osv. sen hem och göra världens största macka som jag bara åt halva av... 
fick också vara med om världens dåligaste raggningsreplik "nu när det börjar bli så här sent börjar alla leta efter någon att gå hem me" Svar: Ja och vad fan menar du med det ? skrattandes. ehhh nääää glömm det. Hahaha
även ett "ska du följa till mitt hotellrum" före man frågar vad en tjej heter ger också resultat? näe.

Nu snart ska jag dra till busen för 2 timmars resa till umeå. sen blire dra till emmas bror lägga, äta, göra sig klar och sedan börja förfesta. blir kanske hos linus eller bara vi tjejer :) hur som helst- Umeå open klockan 9 för att se Melissa och sen blire se krunegård. Gaaah det kommer bli så jäkla bra !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0