ser ut som vi fått lite liknande information

Idag fick jag ett brev av mitt fadderbarn. Jag fick en bild på Munjana Hennes två systrar och hennes mamma.  Hon bor i en enrums hydda gjord av lera. Rummet används till både kök och sovrum. Hela deras by har fått rent vatten och kan nu dricka utan att få sjudomar - Tack vare att jag betalar ynka 200 kronor i månaden.


idag var jag hemma pga inga lektioner
viktor matte och linda kom hit för att planera balen
sen har jag pluggat lite och sovit på soffan
annars vill jag bara säga grattis till våran nya 19 åring, Jenny larsson =D grattis tjejen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, tack! :D

2010-03-23 @ 20:57:39
URL: http://lalalalarsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0