Ni säger att jag är den mest vulgära?

Emilia talade ut i går. Hon berättade för mig i förtroende att hon vill....

tjejen, THE girl sover alltid naken som vi alla kan förstå? Hennes största passion är ju när hennes små syskon kommer upp på morgonen drar av henne täcket så hon får flasha lite. också därför hon kommer sova naken på pyamas partyt (alltså tjejer, LÅT EMILIAS TÄCKE VARA)
hur som helst. hennes största dröm är då, att vakna naken utan täcke och vem har tagit täcket och sitter på änden av hennes säng ( i exact den där ställningen)? Jo denna sexiga karl, med hans muskulösa kropp och sexiga blick............

Kommentarer
Postat av: emilia

Hoppas på mycket mys under natten till söndag!

2010-03-04 @ 22:56:37
Postat av: emilia

Eftersom att min underbara pojkvän (som finns, som jag älskar mest i hela världen, som kommer ge mig de mest underbara barnen i världen, som är sjukt snygg och alltid tar mitt täcke på morgonen) inte ska vara där på lördag så vill jag att du ska ta hans plats. Snälla, skulle betyda otroligt mycket!

2010-03-04 @ 22:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0