Läs med en nypa salt eller tre. Peppar peppar ta i trä

Hej fulla smarta amanda här. Fast detta skrivs i Lindas händer, därför kan jag inte garantera att detta kommer ut exakt som jag vill (om jag säger knulla kommer det bli ligga). Men jag hoppas på att linda tar sitt förnuft till fånga och skriver smart (alltså som jag). Vad är felet att flörta med en österrikare? vad är felet med att skriva en flörtgubbe? okej man behöver inte ringa 40 gånger och säga "va fan vi skulle ju gå på balen med varandra" men att skicka ett sms klockan 1 (och inte få svar vem fan är vaken nu?) Är ju helt okej. Sluta ställa krav, bygga upp ett hopp eller förlita er på väldigt osynliga tecken. Jag har diskuterat ikväll om att min flicka, alltså barn, i framtiden ska få ligga med vem fan hon vill och om nån ska säga något dåligt om det, typ "du är en jävla hora" ska den få med mig och göra. Och då menar jag inte en vanlig kastrering utan I'm talking about the real business.
Så, för att komma till saken. Jag har varit lite arg skrattat mycket och haft kul med många sköna människor. Så, till er nyktra människor där ute. Gör såhär: förlita er på mitt etik och moral tänkande stå på er om att HH är bäst. Köp minst två cider ute. Få er hem utan en våldtäkt. Linda säger nu att detta är flummigt. Så med det säger jag god natt ferdinand.

Kommentarer
Postat av: neighbor

Man får ligga med precis VEM man vill, NÄR man vill och HUR man vill. Det betyder inte att man är en hora!

2010-03-14 @ 06:12:33
URL: http://fridalk.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0