L vill

Hälsa på mitt barn i Etiopien, köpa skor, lära mig spela gitarr, åka tillbaka till Indien och resa runt sedan vidare till Vietnam, Burma Laos och hela galoppen, upptäcka Kina, Jobba i USA, åka iväg som volontär, dansa, resa runt i Afrika, lära mig surfa, köpa longboard, åka på konsert, tågluffa i Europa, åka på språkresa, hitta en Kubansk man och dansa som i DD 2, bli smart och forska fram botemedel till hjärtesorg aids alzheimers och diabetes (så att Amanda kan åka ut i öknen med mig och kunna bli lastbilchaffis), studera på universitet, göra karriär, Tillsist:

... ska jag och Amanda sticka och sätta upp våra verk på lyktstolpar runt hela Skellefteå, Sverige och varför inte göra hela världen lite färggladare?

 


Kommentarer
Postat av: amanda

vilka smarta jävla planer. jag är så jävla på. helst nu när jag sitter här och mitt huvud är i bitar och jag frågar mig själv varför vi bor i byske... bort ska vi, och göra alla roliga jävla saker!!

2010-03-13 @ 09:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0