L har under lovet...

...upptäckt Skellefteås bästa restaurang, gått på bio, varit på pyjamasparty, firat födelsedag, jobbat, ridit, ätit tacos 3 gånger, ätit mammas mumsiga piroger fyra gånger, somnat till ljudet av fia med knuff, mini trip till Umeå, ätit middag och druckit chai te med min syster, pluggat, festat nykter, åkt skoter, sagt god natt och god morgon i anständig tid, stor städat mitt rum slash garderob, sett ett x antal filmer, beställt skor, haft på mig solglasögon, träffat världens bästa busschaufför – värdinna, haft fläta i håret 5 av 7 dagar, haft Pip Larsson och kastrullresan maraton, lekt i snön och tjänat 100 kronor, gått promenader, umgåtts med familjen, köpt världens finaste keps, tränat, fått brev av mitt barn, umgåtts med världens bästa 14 åring


Bäst av allt känns det som om lovet varit dubbelt så långt än vad det egentligen varit, så fantastiskt – dunder – mega - super bra.  Hur ofta händer det? Nu ser jag framemot tre helvetes veckor fram till nästa lov. Välkomna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0