L

Jag har varit så jäävla effektiv ikväll att jag är beredd att fria till mig själv.

 
Am & Josse häromdagen som äter maten som smakar som hav, alger och all skolans mat samlad i en maträtt.

Alltså egentligen hatar jag bloggar. Faktiskt. Vem fan är egentligen intresserad vad jag gör om dagarna? Bloggar är skit. Typ. Eller nästan. Slöseri med tid och ytligt som fan. Hur sjukt är det inte att Kenza tjänar sexsiffrigt i månaden på sin blogg. Jag dör då jag tänker på det. Majoriteten av alla miljoner bloggar handlar endå bara om fest kläder och fika. Jag är väll inte mycket bättre själv. Föll för grupptrycket. Fan. Moahah. Det är ju jag som håller Amandas blogg vid liv. Oj oj oj. Vad ska det bli av mig. Dubbelfucking moral på hög nivå! Men jag tänkte bara hur sjukt det egentligen är.....

Puuusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0