L


 
Nej nej nej nej NEEEEEEEEEEJ. Det som inte fick hända hände. Jag som var nöjd över att de flesta artister jag  vill se är på Lördagen. Men vad hände jo, denna donna spelar på Fredagen. Jag talar förstås om Umeå Open. Hur ska vi lösa det här mina vänner? Jag lovar vi behöver denna energikick hon har att erbjuda, Amanda, Emma, Emma, hela världen - vad sägs om tvådagars?? Hihi sneelllaaa

Mina ögonlock håller jag förtillfället upp med fingrarna vilket gör det lite svårt att skriva klart min idrottsuppgift. Men det måste göras. Uääk. Får typ skriva med tårna.

(Ikväll kom vi fram till att det inte borde finnas mellanbarn, allt förstös får oss yngre svarta får men amanda jag har gömt bilnyckeln så oroa dig inte)

Pusspådu 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0