L

Sitter på skolan, filosofin, och har ingenting att göraaaaaaaaaa. Alla får läsa sina motargumentaioner men eftersom att ingen ville argumentera att könsstympning bör införas då jag skulle äga dom mest i hela världen får jag sitta på facebook. Sjysst. Fan vad bra jag är. Gör alltid rätt val i skolan.

I natt drömde jag att jag var gravid och mamma tvingade mig att föda trots att jag skrek "JAG VILL INTE HA DET HÄR BARNET". Sedan gick Amanda och köpte en sallad på din sko åt mig. Sjysst. Däremot vaknade jag upp med en konstig känsla i magen. Jag kanske inte var någon bra mamma eller nått.

Nu ska jag svara på ett sms, någon underutvecklad tjej från Byske som stalkat mig hela dagen med sms.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0