jag ska aldrig mer cykla i byske

Vaknar upp med världens värsta huvud och rygg värk, drack vi i går? nej spelade ju cluedo med frida josse och emma medans linda låg och sussade i dubbeln.

för att bli lite piggare far jag ut och cyklar
träffar först en tjej som frågar mig då can you speak english?. stolt tänkandes på elizabeth säger jag yes :) hon frågar då om jag kan läsa ett sms på hennes mobil högt för henne
jag börjar glatt läsa som ingenting med hello hope you are well osv osv börjar sedan stamma lite när smset fortsätter i stil med "detta är din advokat, du måste komma och prata med mig på torsdag om du ska få behålla din dotter eller inte". kvinnan tittar lite sorgset på mig, säger thank you och går därifrån. kvar står jag som ett fån och får ont i magen.
tänker nej nu cyklar jag hem
då träffar jag två tjejer med slöja som täcker allt utom ögonen
efter det ramlar jag med cykeln... men känner som det var det minsta problemet med cykelresan

tror ni jag blev piggare?
snälla familj kom hem nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0