Ja, vad har jag för kompisar? snart gör jag slut for real

Vad har jag för kompisar igentligen?
säger till tjejerna ganska strängt när dom kommer lördagen då det var pyamas party "LÅT INTE linda komma nära bubbis (min nalle) för hon har slitigt av han huvudet en gång förr och då var mormor tvungen sy fast det"
när jag sedan går för att börja koka korv till mina KÄRA vänner blir det tyst i det andra rummet
efter ett tag går jag dit för att se vad dom håller på med
då ser jag min nalle hängd i våran tak lampa
jag skriker "NEEEEEEEEEEEEEEEEJ" medan alla skrattar
och linda säger med hennes hämskaste äckligaste lilla hesa röst "snart är det farmors tur"
får rysningar än....

Bevis:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0