Hatar allt det tog från mig

ett X antal timmar framför datorn (z+y=X)
fyra koppar jordgubbs te (ska konkurera ut doris)
och massor av musik (denna har spelats flitigt)


har jag skrivit damdamdadaaaaa 3 sidor projekt.........
vilket ger mig 7 sidor att skriva i morgon. CANT FUCKING WAIT!!
(ifall det nu finns en drömprins på en vit springare äre fan dags att komma nu)

Just ja, vad är det jag sagt om kärlek? ser ni vad den nu gör? eller hm... kan man skylla på att flickvännen har gjort slut med en för att man vill skjuta så många man ser på en skola?
Lite skrämmande att det varit hot om detta i sverige. nog skrämmande att det hänt i finland.
nej ush, tycker synd om rosanna och madde som haft detta som projektarbete. jag blir rädd.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6780826.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0