för att jag vill att just du ska komma med en cola light sen kan vi bli i hop

Skulle ge allt för det humöret, för bild humöret. inte ligga här och vara helt total bakis men nej, tack för i går lokals. förfest hanna & Jimmy, stengården och efterfest joppin. sen tack till arwid som snackade med mig i telefonen så jag inte blev våldtagen då jag cyklade hem i stora farliga byske. och tack till frida som ringer för att kolla att jag kom hem (även om jag redan hade däckat då) och tack till mamma och pappa som väcker mig nu och påminner mig att det är ny dag full av möjligheter (de dom menar är att man kan bli full igen)


Kommentarer
Postat av: a

feeest ikvälll ellerrr ?=D haha

2010-03-13 @ 14:32:47
URL: http://maee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0