För att detta blev långt och ointressant men gör som du vill

idrotten -inlämning i morgon
projektrapport - göras under lovet
svenska tal 1 - inte börjat
samhällsredovsning - halvklar
svenska tal 2 - inte börjat
religion hemtenta - inte börjat för nått i världen
Historian - inte börjat för nått i världen


Snodde denna lista av therese för att påminna mig själv
AMANDA GÖR INTE DETTA I SISTA MINUT (vet att jag kommer göra det) NEJ GÖR DET NU !! (orkar inte, ska se glamorama) MEN NEJ NU!! osv osv.

Har i alla fall
sålt en tshirt till linda likamed att hon bjuder mig på buffe på calles i går samtidigt som vi lyssnar på musik
farit till rosanna med madde anna och emilia och sett efterlyst som jag fan skulle ha slippat!! en 73 årig tant som blir våldtagen av en 20 årig kille? nej den sitter kvar än i dag (ska inte börja snacka om det igentligen, blir förbannad börjar gråta och sen slutar jag aldrig)
sen har jag gått ut en prommis med mormor i detta fina väder
och i kväll blire edda med linda och kanske någon mer?

JUST JA HELGENS SUPER PLANER
fredag- dricka
lördag- dricka
söndar- dricka
....
VATTEN !
Ja helt ärligt otroligt sant. ska vara nykter i helgen.
jag och linda ska bo i vårt hus.
på fredag ska vi äta SUSHI (L)(L) och se bio med josse (frida, emma?)
på lördag är det det efterlängtade PYAMASPARTYT hemma hos mig !! med mina fin fina tjejer
Tack och hej, släpp din grej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0