För alla er som

För er som bryr er: mitt hba1c ligger nu bättre. det har sjunkit från 8,2 till 7,5. fick även lämna tre rör blod ur fingret i dag och ta blodtryck. allt ser bra ut, tack och hej diabetes.

För er som vill veta vad jag gjort i dag: ridigt i hästhagen med rosanna elias och linda. elias och rosanna snörde sig upp, utan hjälm och red i full gallop som ett riktigt cowboy par. Linda vart ledd några varv men vart rädd när jag började gå en meter bakom så hon hoppade av. jag själv var lite rädd för det var så halkigt men fick då springa lite med båda poa hästarna, även om jag kommer ha sjukt ont i armarna i morgon efter galen islandsponyn och typ elias som piskar den? det ska du få för!

För er som vill veta något roligt: Skriver "Yiiiihhaaaaa rider linda" från vad jag tror är rosannas facebook (på händelser så alla kan se det) ser sedan att det är från elias facebook. får PANIK och delitar.

För er som vill veta vad jag ska göra i morgon: umeå shopping lunch med brudarna =) planet lyfter från busstationen i skellefteå klockan 9, så tjejer bee there!


Kommentarer
Postat av: alexandra '

Har frågestund i min blogg



Kika in och släng in en fråga vetja! =)

2010-03-09 @ 18:51:53
URL: http://igomyownthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0