Detta gör vi snart om igen. Jag älskar mina tjejer.

Jag Emma Emma och Linda har
- åkt fram och tillbaka buss med världens drygaste chaufförer
- förfestat i all hast
- sett världens bästa melissa och krunegård
- utnyttjat min diabetes igen
- snott en slips (förlåt grabben)
- hittat en 30 plusare med världens coolaste hatt som inte hade fått ett skjut på fem år
- ätit pizza av en 30 plusare
- Linda har blivigt glidtacklad
- Linda har hällt ut jimmys nyköpta dricka
- Linda har kallat en kille våldtäcktsmannen från övik typ tusen gr
- Vi har fått låna en madrass för att vi skulle sova hemma av världens finaste kille och sen sket vi att sova hemma
- Emma har blivigt mobbad haha
- Vi har varit med om "detta händer bara på bussen" igen
- dansat med världens snyggaste killar
- fått öl
- köpt shots, drinkar och öl

sist men inte minst, kramats med varandra, sjungit med varandra och haft världens bästa tid på umeå open =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0