STUDENTVECKAFESTEN ÄR IGÅNG TILL MAX OCH JAG ÄLSKAR MIN KLASS

Gårkvällen var spsk3s pyamasparty i lindas stuga. med täcken, pyamas och vin satt vi och mös. trodde ni det skulle bli en lugn kväll eller ? kan säga såhär: de två enda bilderna jag har är när linda stage divar ut över oss. annat var väl falla i havet, dricka 1,5 liter vin, få äckliga saker viskat i öronen för att man ska spy, dansa på bordet, ni borde skämmas, säga jag älskar älskar älskar dig osv osv.

denna morgon for några starka krigare och käkade på bicke innan jag drog hem och sov någon timme. nu ska jag dusha, kamma mitt hår och försöka hitta en rustning till i kväll. för i kväll ska vi kriga igen. blir sk fest med bränboll, svänga förbid nordanå och sen olles. kommer bli king. om jag nu hittar nått att ha på mig. alla mina kläder är använda, slängda på mitt golv och smutsiga.
NEJ NU TAGGAR VI. STUDENT 10 STUDENT FEST !!!



frågan är varför jag sitter på golvet när jag ska ta i mot och får henne sen helt över mig? snygga toffler i alla fall luggis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0