Ser ni någon skillnad ? använda med kärlek.

For till stan med halv 10 bussen i dag. började 12 men skulle möta mamma och shoppa. köpte först vattenballonger och pistoler med linda och cizzi sen mötte jag mamma och köpte bal skor (vita platta ballisar som inte kommer synas) nya converse (älskar mina gammla slitna som ska finnas i min sko hylla forever, men köpte nya till studenten. ska inte ha klackar för då kommer jag dö så kör på krit vita conv) beiga troser (för att min klänning är typ genomskinlig... haha) stumpisar, sockar och sist men inte minst köpte jag en sterio då (som jag ska ha med mig vart jag en går i sommar). Sen åt jag och mamma sushie på wook and roll. sen ringer linda och säger att vi inte har någon religion så bara för mig att fara hem hehe. det är såna här dagar jag går och nynnar för mig själv "in the summertime.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0