LLL; Bowling på G men först - Converse

Efter att Mami och Papi gav mig ett par vita låga traditionella converse i storlek 41 då jag fyllde år har jag varit på jakt efter ett par i storlek 36. Men de är finito. Slut. Överallt. VAD HÄNDER? Varför är de slut? Converse är nog det bästa som finns.

 

De är sköna. De passar alla. Indie. Rock. Casual. Skate. De passar till allt. Barbent. Jeans. Mjukis. Man får aldrig skavsår. De är snygga på skohyllan. De är snygga överlag som prydnader. De finns i alla färger. I all material. Modeller. Man kan begå brott i dem eftersom att alla äger ett par. Bra kvalité. Om de går sönder är det bara snyggt. Man kan skatea i dom. Man kan dansa i dom. Springa. Spela fotboll. De fastnar aldrig smuts under sulan så man kan alltid springa in med skor i köket utan att Mami märker. Den bästa sko man någonsin kan lägga pengar på.


FÖRÖVRIGT hörde jag att converse sålt över 200% mer detta år. Rätt täta killar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

på grandpa.se finns det vita låga converse i storlek 4 dvs 36,5 och det kanske skulle funka?

2010-06-17 @ 20:41:47
Postat av: L

Wohoo :) Thank you!

2010-06-18 @ 16:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0