Jag är din om du vill

ska inte prata om jobb. är less på klaga om jobb. är säkert ni med.
utan nej, jag ska bara skriva lite om varför mitt liv är fucking fantastic.

Jo i dag ska jag och spela poker med David Elias Rosanna Oscar och Moa (med andra ord; kamma hem storpotten)
I morgon ska jag mysa med brudarna och planera inför
Torsdag då det är fest fest fest. jag och brafolk ska vara ute på varanda i solen och sedan dra på första lanternan!!
fredag ska man sen vakna pigg och ledig wooho(ingen kamel utan vatten i pucklarna) för att tagga midsommar

tänkte lägga in en låt som linda tippsade i går (du kommer ju ändå lägga in den här så) som varit i min skalle hela dagen.
vill också skicka en kram till dig när du ser detta. bra jobbat i dag ! 



btw hatar jag när man kommer in på youtube och det är bara bröllop bröllop bröllop. JAG BRYR MIG INTE. vill inte se viktorias mans röst på "ja" eller köpa deras fula porslin. vill inte betala skatt till deras bröllop eller för att viktoria ska ha en 50 000 väska. jag säger det igen; JAG BRYR MIG INTE. det jag bryr mig om är att du viktoria, betalar mitt bröllop i framtiden. tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0