I dag tar jag, Amanda Lundmark, studenten.

minns när jag började mellanstadiet, högstadiet och gymnasiet. jag har gått skola typ hela mitt liv och nu är det slut. Jag som trodde att jag aldrig skulle kunna hitta en bättre klass än i 9an, har fått en slap in the face när jag inser att detta är bara dubbelt dubbelt så bra. spsk3, jag älskar er alla. tack. tack för de tre bästa åren i mitt liv. och denna sista vecka, ja det går inte beskriva hur bra den har varit. nu taggar vi. för i dag skriker vi
FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN- FY FAN VAD VI ÄR BRA !!
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN- FY FAN VAD JAG ÄR BRA !!
och vi har bara festen kvar, festen kvar, feeeeesten kvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0