Gårdagen och dagen i bilder


Började då dagen som svartmålad/klädd krigare med vatten på a torp. efter massa vatten, lite konstiga händelser som "jag ska aldrig sluta slå" och "vem var det som kasta?" och massa kax med lärare och rektor (detta tog då två timar) blev alla treor hemskickade, snyggt jobbat.

Sen for jag och luggis hem och dushade och taggade om för party. sen blev det buss mot emelies förfest. SNYGG LINDA


förfesten hos emelie var king men när alla for fortsatte jag linda jenny sara matilda moa kornellia mfl att förfesta i lusthuset. måste göras om !!!

kram på världens bästa jenny
sen blev det olles där det var enormt mycket folk och sen blev det efterfest hos ottilia med anton elias lisa mfl





Vaknade halv 10 i dag och började vandra in till stan. vandrade såklart åt fel håll och hamnade på atorp? död åt mig själv så bara vända och hålla sig från att spy. jo tack jag mådde skit. for och träffade klassen och käkade på waynes. till skolan å få betyg av thompish och sen se musikarnas vårkonser med luggen.



Kommentarer
Postat av: Jenny

En repris på denna kväll - ja, tack!



Åh, ni är så jäävla bra.

2010-06-05 @ 11:18:20
URL: http://lalalalarsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0