FY FAN VAD VI ÄR BRA

Kommer aldrig kunna förklara hur bra det var att ta studenten!!
champis frullen med klassen, skrindan var helt insain (vi ägde alla, ja det var vi ni hörde) skivan hos mormor (tack tack tack) och sen sista klassfesten då alla lyckades gråta förutom ja. vilken jävla chock. station 8 var sådär när rykten kommer in i bilden men när jag linda och rosanna sen mötte upp elias david oscar osv vart det roligare. bussgrillen mat, prommis och mys på filt vid bonstan. kvällen avsluades hos mormor med jag teresa och linda i en dubbel säng.
nu är jag utelåst, hemma med mormors bil och ska snart och äta med lindas föräldrar. luggen också då. sen blire hitta på nått med david :)
men jag har tusen saker och berätta, kommer glömma allt och vara seg.
men ha lite tålamod va
JAG HAR JU FÖR FAN TAGIT STUDENTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0