DAGENS

+plus
vaknade 9 och mådde som en gud. fest till 4 varje dag då.
fick åka med cizzi till skolan
fick se jenny få stipendium, grattis! det äru värd
fick tårta och festis
köpte sista sakerna för studenten


-minus
vaknade av att min jacka är borta. någon som sett den? tagit fel?
min projektledare är dum i huvudet. helt seriöst. är arg ledsen slash allt.
har inga pengar
har inte ens börjat på min examens kjol och jag ska sy hela. oppppppppsss

Nu drar jag och fixar skrindan med klassen. spsk3, världens bästa klass!

Kommentarer
Postat av: hannaf

hahaha amanda, jag har sjuka bilder på dej och linda från igår, minns inte när jag tog dom :O

2010-06-10 @ 23:18:24
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/
Postat av: Linda

DOM RADERAR DU NU HAHA!

2010-06-10 @ 23:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0