BAL JA

BAL IN MORGON. alla frågar är du taggad ? TAGGAD? snarare nervös över att limmon (ja jag ska åka vit limmo stek) får punka, jag spiller rödvin på min vita klänning eller att jag också vaknar med världens största finne.

det ser i alla fall ut såhär:
vaknar och tar halv 9 bussen till john baouer
får frisyren fixad av emma
sminkar mig och linda
fixar med klänningen osv
far till bonstan för att ta grupp bild med tjejerna
tar sedan bilder med linda matte och viktor (fotograf elias bergqvist, toppen tack!)
fara till elin för en cider
hoppa in i limmon och förfesta lite i den
gå in på station 8, röda mattan, mat osv osv

ska åka limmo med Linda johan, elina viktor och arwid och marica :)
jag ska gå med viktor krane, kompis från byske sen forever!
ska ha en vit klänning med lite rosa detalljer
mer än detta får ni inte veta, ni får väl komma och se ;)

Nu får vi bara vänta och se om Askungen hade rätt om sina ord om balen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0