utom du.

Jag hatar att varje gång jag ska ta upp något ur min väska, tar jag upp din love tändare istället. jag hatar att jag inte kan dricka love saft längre. jag hatar att dina grejer ligger på mitt golv och skrattar mig rakt upp i ansiktet. jag hatar din tandborste som ligger i mitt toaskåp och skriker åt mig "trodde du verkligen att du inte skulle behöva sova själv i kväll?". Jag hatar alla bilder på min dator som visar mitt största leende, läppar mot läppar och hur tydligt man ser att jag var lycklig. Jag hatar att när något roligt händer så tänker jag bara på att jag vill berätta och visa dig sen. Jag hatar att jag sväljer mina tugummin igen, inbillar mig själv att jag inte bryr mig. Jag hatar min säng, bryggan, skor som jag köpte med dig, dina låtar på min mp3, stugan, min nya tröja. allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0