Det har regnat hela dagen, jag känner med det.

gårkvällen började med världens bästa first aid kit som verkligen var obeskrivligt bra, tjejfest hos emma andersson och slutade med att linda fick smsa "amandas diabetes mår inte så bra" till rosanna, hon fick tom ta en spruta på mig, kolla blodsocker och bevittna mig bli låg när jag sov.. i dag har jag ångest men den botas av världens bästa vän. linda selin vet verkligen hur man är världens bästa vän. lassange, marknads mys under ett paraply och film. i helhet måste jag säga att jag har verkligen världens bästa vänner, spotify lista och föräldrar.

nu ska jag gå ut och lägga på på altanen, lyssna på regnet och drömma om att fara härifrån.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0