Mår du bra? Ja. Säger du så för att du mår bra eller för att du inte vill prata om det? punkt.

körrgårn humorn lyder så här "det var två flugor som parade sig på min hand, så jag skrek allt vad jag hade GET A ROOM" även skit kul att bli attakerad av crazy mama fågel innan 9 fikat. när man stiger typ 100 m i från boet. men emelie vattna och jag stod nära med skon, redo att smälla till men när det väl gällde träffade skon emelie...
jag har en atombomb i mitt huvud
(bara två veckor jobb kvar, bara två veckor)
och i kväll blire fotboll/tennis med bosh brudarna och efter det blire träffa lasse 38 från match.com
måste fan ge tusen applåder till mig själv, du är fan i mig världens bästa hard working woman

Trästocks till helgen, schemat har anlänt och mitt schema ser ut såhär:
Torsdag:
18:00 melissa horn
18:45 uni forman
20:00 hästpojken
Fredag:
22:15 Money brother
Lördag:
19:00 first aid kit
20:45 Markus krunegård
23:00 Hamngatan
0:30 Amber oak
01:00 Noll
säg till nu om jag är världens största idiot som missar nått oförglömligt !

frågan är sedan alkohol, ska jag dricka mitt hjärta i tu eller ska jag köra bil?
jag är halv taggad (lite mer taggad nu när jenny och elin lovat mig groggar och säger att dom ska hålla mitt humör på topp hela kvällen) men samtidigt rädd att det ska gå åt pipan. om någon ser mig gå åt pipan, ring min mamma tack!


Kommentarer
Postat av: ottantjottan

Stolen Deer på torsdag;)

2010-07-19 @ 19:03:01
URL: http://ingadalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0