Snart är jag ledig, glad och partysugen. WIIE

Fredag, sol, två begravningar och snart klar med alla fredads sysslor.
och jag längtar bara till i kväll

DJ: TMFNY
Börjar:
den 2 juli 2010 kl. 21:00
Avslutas:
den 3 juli 2010 kl. 01:00
Plats:
Nocks
Gatuadress:
Magasinsgränd 3
Stad/ort:
Skellefteå, Sweden
 

Beskrivning
DJ TMFNY spelar Dubstep, Drum and Bass och Electro
20:- i garderoben
Öppettider 21:00 - 01:00

david spelar så jag och lite brudar ska dra dit och lyssna (han har lovat att spela en håkan låt, yeeees).
blir förfest hos vera med goa tjejer som jenny sara osv (sakkkkkkknar er)
sen eftersom jag är världens bästa vän och linda inte har någon dricka så bjuder jag på vin (oj var det vin sen skolavslutningen? hehe jääääst) och hon på 3,5 (looove 18 bast).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0