Slutet gör för ont i mig. Slutet har just börjat mellan dig och mig

Sover max 3 timmar, far och jobbar klockan 7 och gör en korvmacka för mycket.
lyssnar på ledsen musik, för att inte tala om alla håkans ledsnaste.
Håkan Hellström – Klubbland ,
(Det har blivit svårt att älska, när all kärlek lett till besvikelse Och compadres Lever på gränsen till förintelse
,Jag vet att du är ledsen Jag är ledsen med För allt som är kvar är en dröm om vad kärlek kunde va)
Håkan Hellström – Kärlek Är ett Brev Skickat Tusen Gånger,
Imogen Heap – Hide And Seek,
(oh no, you don't care a bit you don't care a bit you don't care a bit)
Death Cab for Cutie – A Lack Of Color,
(I'm reaching for the phone
To call at 7:03 and on your machine I slur a plea for you to come home
But i know it's too late
I should have given you a reason to stay
Given you a reason to stay)
Stone Sour – Zzyzx Rd. (okej det här var droppen, texten är ju rent pinsam)

måste dock säga att jag fick beröm i dag för att jag var så jäkla bra på köra likbil (JA JAG KÖRDE LIKBIL, backade, lastade av osv osv) vilket gav ett litet leende på mina läppar
mina vänner är också det bästa som finns i världen.
och min familj.
och att dom gör grillat för att få i mig lite mat.
och för att dom frågar hur jag mår, för det gör inte du.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0