Och hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?

Taggar dessa låtar inför i kväll då
Beyoncé – Single Ladies (Put A Ring On It)
La Roux – Bulletproof
The Pussycat Dolls – I Don't Need A Man
A ni fattar vinken

dåligt val amanda att lägga in Shontelle – T-Shirt - Main på mp3;N. svar ja. den lyssnar vi inte på nå mer!
Jag vattnar blommor, ser grodor och funderar på i kväll. ska jag dränka mig i tusen liter vin? elin har lovat att bjuda på groggar, jag har 1,2,3 världens godaste rose, jenny ska hålla mig på glatt humör och emma likaså. plus att alla fina kompisar ska ut. men jag är trött & arg. ja nej ja nej ja nej ja.
I kväll blire i alla fall förfest (med eller utan alkohol) med jenny och elin osv, och i morgon hos andersson (med, med, med) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0