LÖRDAGS STADSFEST

- jag och linda åt världens goaste taco tallrik till middag
- drog till vera och drack fort, mycket FANTA och rose med fin tjejerna
- drog tidigt och fulla till stadsfesten för att oskar linnros (klockan 7)
- stod längst fram och såg oskar med hanna, sandra och klas
- förlovade mig med oskar (mannen i mitt liv, love u)
- gick in i öltälten och hängde med josse och co med cider
- träffade david en tväris när han kom förbid efter jobbet
- träffade resten av allt folk i världen
- var in i alla öl tält
- linda snodde massa öl, godis rem och en dricka?
- jag och rosanna var helt seriöst ögonvittne till 5 slaggisar på dans golvet? plus tusen människors hoppande breve oss till highwayman. underbart.
- dansade med min moster och introducerade "hej vi tjejer kan trycka i hop oss tre personer i en bajamajja"
- träffade finsk förlovad kille som sa "nu flyttar du till london"
- sjöng med massa gööööt byske folk på bussen
- myste med världens finaste vänner på bussen
- cyklade hem med teresa
- somnade med mobilen i handen efter ett x antal fylle sms

Hade med andra ord typ världens bästa kväll. tack.


(en bild snodd från sandras blogg, man ser kanske att jag hade kul på oskar?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0