LLLLLLLLLLLL

Hemma från en 10 timmar lång arbetsdag. 06,00 - 16,00. Jag är helt slut. Men idag har varit en såndär lättsam och lycklig dag. Jag gick till och med på att lyssna på den där hårdrockskanalen på radio, bak på lagret. Jag längtar till jag blir så stor att jag vuxit ifrån alla dessa humörsvängningar. Bra och dåliga dagar. Vissa dagar är allt skit. Livet är skit. Jag är skit. Alla är skit. Vissa, är allt bara så bra och ljust. Men man kanske aldrig växer ifrån det. Men jag hoppas. Eller bara om man växer till enbart bra dagar.

Nu ska pappa tända grillen. Sedan ska jag krypa ned i sängen och se SATC hela kvällen. (Funderar fortfarande på varför Ros och Amme tycker jag är mest lik Charlotte?) By myself.  Så skönt. Klockan 02,00 ska jag befinna mig i Pite och hämta hem delar av min familj. Tjänster och gentjänster har jag fått höra in my face hela dagen. 07,00 ska jag upp för åter en arbetsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0