jag ska slå bort alla tankar om annat

efter en liten road trip med linda (köra bil sakta medans man pratar och bara önskar efter mer regn) där man fick träffa frida josefin och emma är jag hemma och ska börja packa.
packar ner datorn, kameran och sladdar så jag kan hålla er uppdaterade!

laddar upp en riktigt bra musik lista nu när jag ska sitta minst 9 timmar i en bil.
låt oss se om detta kommer bli sommarens bästa vecka (som det var planerat, som det var planerat)
jag har i alla fall världens bästa syster med mig
och vi ska sjunga "on the road again, just cant wait to get on the road again" även om det inte går sjunga det bättre än jag och andersson!
+ på dom nedanför också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0