Jag är smutsig. smutsig av rädsla.



I går kväll kom david hit, vi drog och badade i älven. badade typ i en halvtimme. var så himla skönt :) sen blev det hem för lite bedminton (jag vann såklart) och sen grillade vi korv och pinnbröd med mor och far. lite senare efter en prommis upp på berget och sen lite film somnade jag halv 1 och i dag vaknade jag av att jag trodde jag skulle spy. spy för att jag är så trött. somnade på jobbet, emelie på mig.
I kväll blire käka vid älven (om vädret tillåter) med emma david och linda. sen ska dom två sistnämnda bli klippta och sen drar david och jobbar. då blire tjejsnack på höööööög nivå.

tills dess klipper jag gräs dansar med grodorna och skitar ner mig med mössen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0