hur en dag kan börja så dåligt och sluta så bra

Hehe luriga jag lyckades hålla mig från att berätta att vi har suprise fest för mormor och morfar som fyller 60 år. 20 personer är här i klutmark, plus två babys (jag å terran). vi har just ätit och nu börjar festen dra igång med svenska snappsvisor och rose vin (untoucht linda, DOM dricker untoucht. har aldrig kännt mig så gammal). hör nu hur agda 80 står ute på bordet och skriker 1,2,3 fantan skiter vi i vi kör bara rose....

Blir i alla fall hänga här i klut ett tag sen dra och planera london. vart glad när jag öppna mailen i dag, några positiva svar =) gör fan min dag alltså.
hittade annars lite london bilder från i höst här på mormors dator.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0