FREDAGS STADSFEST

- förfestade vi tjejer plus david hos mari
- jonte körde oss till folkparken och sen till stadsfesten
- stod på fel scen till name the pet.... fail.
- hittade till slut till rätt scen och såg henne, hon ägde.
- när vi ska gå därifrån skriker jag plötsligt till linda och rosanna " MOTO BOY" !! snacka om kramkalas, korttagning och många givmilda ord. 
- öl tält, öl och hjälpa folk ner från bord.
- åka karusell med david som minsann var lugn (till skillnad från mig) när karusellen typ gickk 30000000 km/h
- se finall countdown med ros linda david madde och arwin, plus min pappa som spelar luftgittar på mamma?
- trycka langos med david, medan linda åt världens goaste tacotallrik.
- hänga med alla breve karusellerna
- bli puttad av världens fegaste idiot.
- pussas med vänner innan jag linda och david drog hem.
- stiga upp halv 8 när david drar till jobbet med min cykel.
- somna om, vakna upp till sill lunch 

och

Bara tagggggggaaaaa om !!!!!!!!!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0