FredAG lördAG söndAG

Jag hade ångest redan i går över att helgen snart är slut.
nej men jag festar hos vera med super bra tjejer. så himla kul att träffa jenny, matilda, sara, moa osv!
drar på nocks och blir biten av en random kille i handen (sen pussad, har tvättat mig hela dagen) skakar lite rumpa till dj dave och hänger med skön skönt folk!
I dag vaknade jag och david halv 8. inget skämt. vi har sett o.c ätit lunch med hela min feta släkten, gått ner och spelat minigolf med teresa (jag och david delad etta, teresa..... 20 p efter?) köpt mjukglass, doppar tårna i havet och blivigt rädd när david gör backflip på hopp kudden (måste enligt david skriva magen).

Nu ska vi käka grillat här sen blire dra till hamn för att spendera kvällen hos FFFFurbergs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0