För kär var det sista som jag ville bli

Jag krattar kottar
det regnar, det finns en mening med det
och jag vill inte vara fri, det finns ingen mening med det
(sjunger tom fåglarna)
Vaknade med världens aj aj i magen och det envisas, vill inte inte gå över.

I dag blire amanda stress också (efter jobbet och efter jag fått hört om någon fick tugga på luggen i går)
hem och kuta genom dusch, smink och kläder för jo klockan 6 ska jag vara på nordanå och se melissa.
se melissa för 3:dje gången gillt love love love. sen se lite andra som sagt och sen hem och sova.

vare någon som ville slåss i kväll då ? näe förstod väl det.
vi är fan starka, du och jag.
warface on. soldier on.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0