för att det skulle se så annorlunda ut

jag ligger och sover
jenny ringer; hon är och ser billie the vision and the dancers och låter mig höra, säger att det är mycket kärlek och att jag skulle vara där. sant.
linda ringer; säger kom och hämta mig, vi ska hejdå kramas. jag ska släppa bomben att godis/chips förbud inte gäller i andra halvan av sverige.  hon säger även grattis till arbetslösheten

inte helt officiellt eftersom jag ska jobba två dagar till efter min veckas semester men endå. har lite ångest faktiskt. hur ska sommaren fortsätta utan emelies glada skratt, sig-britts bondska, killarnas fiske snack och tonnvis av kottar som jag inte längre kommer kratta upp? turfen då, vilka vägar ska den köra utan mig?

Jag ringer ingen, jag packar.. för mycket som vanligt. för i morgon på morgon drar vi, åker bil hela dagen, bor på hotell med frulle och sen på lördag morgon åker vi färga till gotland. jag mamma pappa teresa moster emma mormor morfar lena & anders. en vecka.

Kommentarer
Postat av: Olivia

ÄLSKA BTV!

2010-07-30 @ 17:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0