Ett bakis spöke, en mörk man och ett fuck u finger i rörelse



kom just hem från hamn/klutmark.
gårdagen blev så att Jag elias och david for till emilia och kollade på hennes söta söta söta hund sen ramperna i hamn där jag stekte ut killarna.
sen skulle vi dra och köra gocart (stavning?) men då vare stängt :( så vi drog till elias, andreas och jonte kom och sen såg vi någon film som jag somnade till. dra till hamn, sova och sen vakna till kalaspuffar och varmt varmt väder. hoppa lite studsmatta och sedan ta första doppet i vattnet för i år !!
tog sedan saaben till klutmark, hämtade elina och teresa och drog hem.
I kväll blire väl dra ut och äga på davids long bord som han glömde i bilen (knä, rump, armbåge och huvudskydd på check) eller dra till frida och se film med tjejerna. får se vad jag orkar.
söndagsångesten drar in- jobb i morgon men va fan amme håll upp hoppet. på fredag äre ju för tusan STADSFESTEN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0