Anledningar. Svaren på frågan varför. Noll förståelse. Snälla se mig.

Kollar rosannas mail om lodon längenhets svar varje timme känns det som. jag sover minst fyra timmar på dagen och äter lite makaroner med sked, känner mig liten. funderar på bli vegitarian, igen. men jag är trött. måste jobba i morgon, måste va frisk och tjäna pengar. läser michaelas bok om kärlek om och om igen och blir glad. mamma och pappa kommer hem från stugan och jag önskar att jag hade följt med. Teresa och elina gör mat och skämtar om charlie. Linda frågar om vi ska hitta på nått när hon känner att hennes liv är lite enformat när hon sett sex and the city säsong 1 klart på en dag. jag tar på mig ett par tjocksockar. tänker att i bland önskar jag att jag vore kristen också, men ångrar mig sen. jag är så utråkad att jag vill spy, bara för att göra någonting. och spy är det värsta som finns. önskar att det var stora vattenpölar ute och att jag hade ett par prickiga stövlar och röda galon byxor. men på gatan är det tort och jag har inga stövlar. inga galon byxor heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0