Det sista Am sa innan hon gick ut genom dörren; När ska du göra ett blogginlägg bitch?

Som på beställning.

- I förrgår planerade jag hösten
- Igår grillade jag pinnbröd med socker,kanel och smör - smakar som nybakta bullar
- Idag har jag fått ett nytt schema - så kom och köp frukt från och med nästa vecka
- Jag är ledig i helgen
- På Lördag ska jag se First Aid Kit - Jag älskarom
- Men NU. Nu ska jag sprätta en vindunk. Snöra på mig skorna. Gå ut och segra på S8´s dansgolv.

45 minuter på mig att; Sminka mig, klä mig, packa, tanka, handla

Kids, stay in school och kom för fan ihåg att det finns två sätt att se på saker; Är glaset halvtomt eller halvfullt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0