tre SSS snygg sexig singel letar man med en fin madrass

Linda tyckte jag var fucking amazing på åka madrass och skulle derför dokumentera och vad vare du sa ? typ göra en dokumentär till typ norran, aftonbladet. ja whatever.
så här ser det i alla fall ut

Stjärnan SPRINGER upp för backen för hon har så jävla mycket energi. screw you kids, jag kan springa upp för den där backen tusen mer gången än er.

Stannar. inte för att vila (är ju så klart INTE trött) utan bara för att gå in i min roll som världens bästa madrass åkerska. tar lite sats också.

Börjar springa (för är ju INTE trött). skriker lite som i 300 också, typ "prepare for glory"

OCH Hoppar på. det går full fart , jag håller inte i mig och skriker "THIS IS BYSKE"

för de andra AMATÖRERNA
som typ vart trötta efter tre gånger och grillade korv resten av tiden
såg det ut så här

Baklänges ? typiskt våldtäcktskvinnor...

"vad du är fin min kära lilla ponny, vad du är söt min kära lilla häst"

Ta inte det där glada lyckliga leendet, hon körde på en unge just efter !!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0